اید های کسب و کار در خانه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مترجم
تا زمانی که چندین زبان را می شناسید ، می توانید با ارائه خدمات مترجم به افراد یا مشاغل نیازمند کمک برای تبدیل مکالمات یا اسناد از یک زبان به زبان دیگر ، شغل ایجاد کنید.

1. حسابدار
تجربه ، آموزش یا مجوز ممکن است لازم باشد


ایده های کسب و کار در خانه  ایجاد کنید که خدمات خود را شرح دهد. قبل از انجام این کار ، شما باید بدانید که این سرویس ها چه خواهند بود. آیا می خواهید به سادگی حسابداری را برای یک تجارت کوچک انجام دهید؟ یک سطح حسابداری بیشتر درگیر این خواهد بود که بسته به نیازهای شغلی ، ترازنامه ، صورتهای درآمدی و سایر گزارشهای مالی را به صورت ماهانه ، سه ماهه و / یا سالانه تهیه کنید. سایر تخصص ها می توانند شامل حسابداری مالیاتی ، حوزه عظیمی از کار بالقوه باشند.

2. تعمیرات بیسیکل

در بسیاری از مناطق کشور ، این تجارت تمایل به فصلی دارد ، اما می توانید راه هایی در این زمینه پیدا کنید. بعد از انجام تنظیم تنظیمات و هرگونه تعمیرات لازم روی آنها ، یک واحد انبار را اجاره کرده و برای ذخیره دوچرخه مردم در طول زمستان پیشنهاد دهید. اگر می خواهید به wannabes کسب درآمد دلاری  لنس آرمسترانگ بپردازید ، می توانید در تمام طول سال شغلی داشته باشید. این دوچرخه سواران جاده ای از طریق برف ، برف و تاریکی شب تمرین می کنند. برخی از آنها با دوچرخه خود کار می کنند ، اما بسیاری از آنها این کار را نمی کنند ، بنابراین می توانید در تمام سال مشاغل خود را بدست آورید. و اگر ساعت های فروشگاه های شنبه را حفظ می کنید ، می توانید مطمئن باشید که گروهی از علاقه مندان برای صحبت در مورد همه چیز در دوچرخه سواری به آنجا می آیند.

3. تمیز کردن قایق
تجربه ، آموزش یا مجوز ممکن است لازم باشد

قایق هایی که برای زمستان یا حتی فقط برای تعمیرات اواسط فصل از آب خارج می شوند ، نیاز به تمیز کردن پوسته دارند. و بسته به نوع قایق ، زمان مناسبی است که هر چیز دیگری را نیز تمیز کنید - عرشه ها ، محله های خواب ، سر و نگهدارنده. با نزدیک شدن به خانه هایی که دارای یک قایق در حیاط هستند شروع کنید. یا شما می توانید خدمات خود را به مارینا بازاریابی کنید تا با شما قرارداد انجام کار تمیز کردن قایق را که به مشتریان ارائه می دهد ، انجام دهید.

 

https://academysabz.com/work-at-home/

 



:: بازدید از این مطلب : 6374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : دو شنبه 4 آذر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی